Advisio och Rotary

onsdag 24 mars 2021 12:00-13:00, Vi träffas digitalt under pandemin Zoom 75322 Uppsala
2021 03 24-Föredrag
"Advisio och Rotary" - Alexandra Lazar och Cornelia Lupse
Alexandra Lazar från vår vänklubb Rotary klubb Baia Mare kommer att tillsammans med Cornelia Lupse båda grundare av Advisio turism kommer att ta oss på en spännande färd genom Maramures och Rumänien med beaktande av naturgeografiska och kulturella tillgångar. Alexandra Lazar är f n inkommande president för Baia Mare Roraty klubb i norra Rumänien och arbetar med speciella guidingar över hela landet både för inhemska och utländska turister. Alexandra kommer från Rotaract Baia Mare och tar Rotarys värderingar i sitt arbete, identifierar områden med problem som Rotary kan hjälpa till att lösa.
Cornelia Lupse är bl a expert i medeltida städer, kyrkhistoria, sociala aspekter m m.

klicka här för att starta Zoom
(Om det frågas efter lösenord så ange 184804)